Monday, April 18, 2011

Pemilik Bersama: Tak Ada Tajuk






Dah bersawang blog kami nih...Tak sempat nak belek2 dia hari2 macam selalu. Macam biasa alasan yang aku bagi ialah kami berdua sibuk. Mesti korang cakap apalah yang disibukkan oleh seorang surirumah macam aku nih..Hehehe..sekarang aku dah upkan sikit profil aku. Aku sekarang jadi freelance sebagai pembantu penyelidik. Maknanya aku buat keja kat rumah, cuma sekali atau dua kali seminggu aku akan jumpa penyelidik yakni bos atau customer aku untuk discussion berkaitan progress keja. Yang aku suka ialah aku keja balik dengan bos lama..Sukerrrr sangat you all tau.
Tapi di dalam kesukaan aku tu. Sebenarnya aku agak pening untuk membahagikan masa antara keja rumah, anak dan keja penyelidikan aku tu. Hehehe aku buat penyelidikan kuantitatif jer so tak yah nak pakai lab. Hanya bermodalkan laptop/PC dan perisian SPSS. Setelah lama aku tinggalkan keja ni, so aku agak lambatla juga. Hahaha dulu aku otai(perasaan jap) tp sekarang dah macam new comers. Aku terpaksa recall balik semua skill dan kemahiran aku. Dalam nak recall tu kadang2 terbantut dek kena menguruskan Azim. Baru aku nak cari ilham..nak mengira ker tetiba Azim yak yak pulak. Kadang-kadang tu time aku nak wat keja nilah dia nak bermanja. Dia suka la kalau aku panggil dia anak kemanjaan ibu atau hey baby..terus lentuk manja. Dugaan.
Jadi minta maaf buat kawan-kawan sebab sementara waktu ni tak sempat nak ronda-ronda ke blog korang. Terima kasih pada yang masih sudi melawat blog kami ni walaupun tak ada entry baru.
Dalam masa yang sama pening duk fikir pasal nak beli rumah. Bukan nak beli dalam masa terdekat atau tergesa-gesa tp aku pelik kat Jitra ni semua nak buat rumah double storey. Aku nak cari yang setingkat jer. Tak larat la aku rumah dua tingkat ni. Pengalaman 2 minggu aku uruskan rumah mak aku ni macam nak pengsan aku. Hehehe pemalas sebenarnya.
Ok kawan-kawan nanti bila aku dah siap bertapa ilmu spss, aku akan kembali aktif berblogging.

azim at menara taming sari
Ni la budak buchuk kemanjaan aku (lama tak buh gambaq dia kat sini)

No comments: